RSS Feed

ROMAN – Colegiul National „Roman Voda”.

 

Liceul Roman Voda

Aici a avut loc, pe data de 14 iunie 2014, festivitatea de aniversare a 50 de ani de la absolvirea liceului de promotia 1964. Cartea postala ilustrata editura Romhelion, stampila postala de zi Roman, 28.04.2000. Realizare personala.

  Detalii despre liceu:  CNRV | Colegiul National,,Roman-Voda”

 

About alex.antonache

Colectionez marci postale, ilustrate maxime, plicuri prima zi, intreguri postale, carti postale si alte piese cuprinse in domeniul filateliei.Imi exprim speranta ca postarile mele sa fie apreciate de vizitatori.

3 responses »

  1. Felicitari ! Cel mai frumos omagiu adus Liceului „Roman -Voda” actualmente colegiu ! Cred ca faci pionierat pt Roman ! Ramii un OM de caracter cu simtaminte alese si nobile .Sint mindrade prietenia ta !

    Răspunde
  2. Buna ziua ,fac parte din promotia 1964,ma numesc Eugenia Carp ,locuesc in USA de aproape 30 de ani ,regret mult ca nu am stiut de intilnire,as vrea sa i-au legatura cu colegi de altadata. Am fost in clasa de matemateca. Multumesc

    Răspunde
    • Buna ziua,
      Va multumesc pentru vizitarea blogului meu. Am dat adresa dumneavoastra de email sotiei mele, care a fost colega de promotie cu dvs la clasa a XI-ea F si care a participat la intalnirea respectiva. Pe atunci se numea Lili Azoitei. Detine multe informatii si fotografii de la eveniment si nu numai. Va va contacta in curand.
      Cu deosebita stima.

      Răspunde

Lasă un răspuns

